Eliška Kahoun
Eliška je zakladatelkou, kreativní ředitelkou Divadla Procity. To ona vybírá texty, které se budou inscenovat a určuje další směřování souboru. Divadlo si ji získalo už v raném věku. Její cesta vedla přes pohyb a scénický tanec. Postupem času se pro ni divadlo začalo stávat povinností, a tak mu chtěla utéct. V průběhu dalších let se věnovala jiným projektům. Divadlo si ji však přitáhlo zpátky.
“Svůj osud často potkáme po cestě, po které před ním utíkáme.”
„Fascinuje mě, že divadlo představuje věc veřejnou, jeho zkoušení je však ryze intimní a soukromou záležitostí. Chci, aby Divadlo Procity vytvářelo prostor pro současnou dramatiku a reflexi aktuálních problémů.“
Tereza Hrubá
Fascinace uměním ji provází od dětství, během studia herectví na ZVOŠ ve Zlíně spolupracovala s Městským divadlem Zlín. Kromě divadla má zkušenosti i před kamerou: objevila se také v několika televizních seriálech. V Divadle Procity funguje také jako lektorka hereckých kurzů.
„Nelituj toho co jsi udělal, ale jen toho co jsi neudělal.“
„Divadlo pro mě znamená seberealizaci, terapii a svobodu slova a názoru. Nejsou hranice, překážky a limity. Můžeš být kýmkoliv, kdekoliv, kdykoliv. Hravá forma duševní léčby. Je to zkrátka balzám na moji hlavu.“
Nikola Malenková
Nikola působí v Divadle Procity jako produkční a má na starosti široké spektrum úkolů. Její role zahrnuje nejen administrativní činnosti, ale také intenzivní komunikaci s lidmi a organizaci celkového chodu divadla. Nikola zajišťuje, že všechny procesy běží hladce, a její pečlivost a organizační schopnosti jsou klíčové pro úspěšné fungování našich projektů.
„Život by se neměl přežít, ale prožít.“
„Nejvíc se mi asi líbí to, že nám nastavuje obraz, ať už jedinci nebo celé společnosti. Je to sice klišé, ale divadlo je odrazem toho jsme byli, co jsme teď a co bychom chtěli být. Občas je pro mě divadlo terapie, občas jen příběh a občas zpětná vazba. Díky divadlu jsem schopná si uvědomovat spoustu věcí a nahlížet na svět jinýma očima.“
Daniel Dvořák
V Divadle Procity chtěl původně zlepšit svoje řečnické a herecké schopnosti, ale… cesty divadla bývají nevyzpytatelné, a tak se stal šedou eminencí inscenací: jevištním mistrem. V inscenacích stojí za tím, co je i není vidět a bez čehož by se žádná inscenace neobešla. Práce se zvukem, světlem a technikou.
„Carpe diem – užívej dne, jakoby byl tvůj poslední“
„Myslím si, že hodně lidem uniká, kolik důležité práce se skrývá za realizací inscenace, na kterou se přišli podívat – a to mě na tom začalo fascinovat.“
Jana Bergerová
Jana je herečka jednou z našich kmenových hereček. Vystudovala VOŠ, ve které se zaměřila na moderování, které uplatňuje při tvorbě našeho podcastu KOHO ZAJÍMÁ DIVADLO, kde ji můžete vidět jako moderátorku nejčastěji. Jana má díky svému organizačnímu talentu mnohem širší záběr, můžete se s ní setkat i v rámci produkce.
„Nebojte se postavit se za to, čemu věříte, i kdybyste za tím měli stát sami.“
„Divadlo pro mě znamená svobodu, nekonečné možnosti a velký prostor pro tvorbu. Je to zkoumání, hledání a nekonečné tvoření…. jiným slovem dobrodružství. Divadlo je prostor, kde jsem šťastná a bez kterého nemůžu být.“